loading...

مجله اینترنتی

ماسک اکسیژن رسان و آبرسان جلبک ایوروشه مناسب پوست نرمال و مختلط Yves Rocher Oxygenating Hydrating Mask – Pure Algue 75mil ماسک اکسیژن رسان و آبرسان جلبک ایوروشهبا گسترش زندگی شهری و گسترش

ماسک اکسیژن رسان و آبرسان جلبک ایوروشه مناسب پوست نرمال و مختلط Yves Rocher Oxygenating Hydrating Mask – Pure Algue 75mil

ماسک اکسیژن رسان و آبرسان جلبک ایوروشه
با گسترش زندگی شهری و گسترش شهرهای صنعتی میزان آلودگی هوا و استرس های محیطی به حد زیادی افزایش پیدا کرده که این می‌تواند سبب آسیب به سلول‌های جوان ساز پوستی و تسریع روند پیری پوست شود و همچنین سبب ایجاد کدری و تیرگی و خشکی و خستگی بیش از پیش پوست شود که در اینجا ما نیاز به یک ماسکی داریم که درعین تمیزی پوست ، تقویت کننده سدهای محافظتی پوستی و اکسیژن رسانی کافی به پوست و رفع خستگی پوست شود.

جلبک تترا سلمیس است که به صورت ارگانیک از سواحل بریتانیای ایوروشه گرفته شده است .

این محصول با داشتن میکرو جلبک تتراسلمیس با خاصیت اکسیژن رسانی فراوان سبب پاکسازی ملایم و طراوت زیاد پوست شما می شود هم چنین سبب از بین رفتن احساس سفتی ،کمبود رطوبت یا کدری پوست شما می شود و پوست شما را انعطاف پذیر تر می کند و سبب درخشان تر و روشن تر به نظر رسیدن پوست شما میشود.
عصاره جلبک تتراسلمیس  هم چنین سبب تحریک ترمیم سلولی توسط تحریک سلولهای جوانساز و کاهش استرس اکسیداتیو نیز می شود و همچنین پوست را در برابر اشعه های مضر و آسیب های محیطی تقویت می‌کند و در واقع یک اثر تقویت کنندگی

برند اوردینری

برند اوردینری با داشتن محصولات عالی پوستی برای احیا و جوانسازی، یک گزینه عالی برای آن دسته از افرادی است که اهمیت زیادی به زیبایی خود می‌دهند. این برند در حوزه مراقبت از پوست با داشتن محصولات تخصصی، عالی عمل کرده و توانسته است در بازار هدف را به اندازه زیادی توجهات را به خود جلب کند.

 

محصولات اوردینری چه کاربردی دارند؟

اوردینری یکی از برندهای پرطرفدار در زمینه زیبایی و مراقبت از پوست است. این برند تولیدات فراوانی در حوزه‌های مختلف از جمله مراقبت از پوست، محصولات زیبایی مو، محصولات زیبایی بدن و محصولات آرایشی را به بازار عرضه می‌کند. این محصولات با قیمت مناسب و بر اساس دانش روز تولید شده‌اند.

 

بهترین و پرفروشترین محصولات اوردینری

اوردینری یکی از برندهای معروف و پرطرفدار در زمینه تولید محصولات پوستی است. تولیدات این برند با توجه به کیفیت بالا و ترکیبات فوق العاده مؤثر، نام خود را در سطح جهانی ثابت کرده است. در اینجا به معرفی برخی از بهترین محصولات اوردینری می‌پردازیم:

 

·       سرم ضد جوش نیاسینامید ۱۰٪ + زینک ۱٪ اوردینری :

این سرم با ترکیبات موثری از جمله نیاسینامید و زینک، در درمان و رفع جوش صورت بسیار مؤثر است. همچنین، این سرم فاقد مواد مضری مانند پارابن و سولفات است و به بافت پوست آسیبی نمی‌رساند.

 

·       سرم دور چشم ضد تیرگی و پف کافئین اوردینری :

پف و تیرگی دور چشم یکی دیگر از مشکلات پوستی ناخوشایند است که زیبایی چهره را کاهش و باعث از بین رفتن اعتماد بنفس می‌شود. این سرم با حضور کافئین میزان گردش خود را در ناحیه حساس زیر چشم افزایش داده و در نتیجه باعث کاهش تیرگی و پف دور چشم می‌شود. همچنین، این محصول باعث تقویت و ترمیم پوست ناحیه چشم می‌شود و جلوگیری از ایجاد دوباره پف و تیرگی در این ناحیه را به دنبال دارد.

 

·       سرم پیلینگ لایه بردار AHA و BHA اوردینری :

این سرم با انجام یک لایه برداری ملایم روی پوست شما، سلول‌های مرده پوست شما را از بین می‌برد و باعث افزایش شفافیت و روشن شدن و از بین رفتن لک و آکنه‌های روی پوست می‌شود و پوستی صاف و یکنواخت به شما هدیه می‌دهد. این محصول نیز فاقد مواد مضری چون سولفات، SLS، پارابن، هیدروکینون و گلوتن است.

 

·       سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری :

این سرم با ترکیبات پیشرفته‌اش به عمق پوست نفوذ کرده و وظیفه آبرسانی پوست را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. اگر از خشکی شدید صورت رنج می‌برید، این محصول بهترین گزینه برای شماست. این سرم حاوی ترکیباتی همچون هیالورونیک اسید است که باعث آبرسانی و ترمیم پوست می‌شود. همچنین، این سرم فاقد ترکیبات مضر و شیمیایی است.

 

·       کرم ضد لک ویتامین سی ۲۳% + هیالورونیک اسید ۲% اوردینری :

اگر از کک و لک های ایجاد شده روی پوست خود ناراضی هستید و دوست دارید پوستی صاف، روشن و بدون لک داشته باشید، این محصول برای شما یک گزینه مناسب است. این کرم حاوی مقادیر زیادی ترکیبات ویتامین سی و ضد لک است که پوست شما را روشن و شفاف کرده و تیرگی و لک صورت در درمان می‌کند.

 

·       سرم ضد چروک و پر کننده خطوط آرژیرلین 10% اوردینری :

آرژیرلین یکی از ترکیبات فوق‌العاده تاثیرگذار در از کاهش و درمان چین چروک پوست است، که به طور موثری به محو کردن چین و چروک های پوست و جلوگیری از پیری زودرس پوست کمک می‌کند. این سرم عملکردی شبه بوتاکس دارد و بافتی بسیار نرم و سبک دارد و برای استفاده از انواع پوست مناسب است. قیمت این محصول نسبت به رقبای خود بسیار مقرون به صرفه است.

 

·       کرم پرایمر سیلیکونی پر کننده منافذ اوردینری :

یکی از بهترین محصولات این شرکت است که باعث بستن منافذ پوست و ایجاد پوستی صاف، یکنواخت و شاداب می‌شود. این کرم همچنین باعث افزایش ماندگاری آرایش می‌شود و دارای جلوه‌ای مات برای پوست است. یکی از مزایای این محصول این است که فاقد هر گونه ماده و ترکیبات مضر است.

 

قیمت محصولات و سرم های اوردینری

اوردینری یک برند محصولات پوستی است که به دلیل قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه در سطح جهان شناخته شده است. اما در ایران، با توجه به بالابودن قیمت دلار، محصولات اوردینری در رده‌ی محصولات گران قرار می‌گیرند.

 

قیمت سرم های اوردینری بستگی به حجم و غلظت ترکیبات موجود در هر محصول دارد. این قیمت‌ها در بازه ۶۰۰ تا ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان متغیر است.

 

یکی از عوامل مؤثر در قیمت محصولات اوردینری، ویژگی‌هایی است که در محصولات دارای آن‌ها هستند. محصولاتی با چند ویژگی همزمان نسبت به محصولات ساده، قیمت بیشتری دارند.

 

عامل دیگری که بر قیمت محصولات اوردینری تأثیر می‌گذارد، اصالت کالای خریداری شده است. تهیه محصولات اورجینال اوردینری نسبت به محصولات تقلبی یا درجه دو، قیمت بسیار بیشتری دارد.

 

بنابراین با توجه به این عوامل، قیمت محصولات اوردینری متفاوت و متغیر است. با این حال، به دلیل کیفیت بالای محصولات اوردینری و سودآوری پایین تولید آن‌ها، هزینه خرید محصولات این برند، توجیه‌پذیر است.

محصولات برند اوردینری

راه های تشخیص سرم اوردینری اصل و تقلبی (فیک)

محصول اصل کیفیت بالاتری دارد،

نوشته‌های روی بسته‌بندی محصولات فیک، بولد و پررنگ است،

نوار دور جعبه و بطری محصول اصل، روشن و براق است،

نوشته روی بسته‌ محصول اصل، کامل‌تر و متفاوت است،

روی محصول اصل، بچ کد یکسان روی شیشه و جعبه، با رنگ آبی وجود دارد،

قطره‌چکان محصول اصل دارای رنگی مایل به خاکستری و نرم‌تر است،

حجم سرم موجود در محصول اصل بیشتر است و

دیگر ویژگی های محصولات برند اوردینری:

حذف رایحه و عطرهای تند و زننده

عدم استفاده از بسته‌بندی‌های اضافی و زرق و برق بی‌دلیل

کاهش قیمت تمام شده، به دلیل حذف مواد اضافی

به کارگیری مواد موثر و قدرتمند، و در عین حال بی‌ضرر برای سلامت پوست

بهره‌گیری از ترکیبات فعال، نظیر ویتامین C، رتینول، آمینو اسیدها، آنتی اکسیدان‌ها و

تنوع بالا در محصولات و ارائه طیف وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی

قوانین ایمنی و بهداشتی بسیار سختگیرانه

وگان بودن محصولات آرایشی بهداشتی و عدم استفاده از محصولات حیوانی

کرولتی فری و عدم انجام تست‌های حیوانی

 

بابایی بازدید : 38 یکشنبه 18 تیر 1402 زمان : 10:48 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 597
  • بازدید سال : 8,192
  • بازدید کلی : 35,571